چندکلیپ جالب
جالبترین ها در نجوم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید با جالبترین و جدیدترین رویدادها و موضوعات در نجوم در خدمت شما هستیم
نويسندگان
یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:, :: 15:28 :: نويسنده : صبا

دو تا تا کلیپ جالب از اندازه خورشید در برابر ستارگان بزرگ براتون گذاشتم خیلی جالبه امیدوارم شما هم خوشتون بیاد

کلیپ هارو از اینجا و اینجا دانلود کنید البته بگم دومیش جالب تره



نظرات شما عزیزان:

fibi
ساعت14:02---27 بهمن 1391
اییییول تونستم ببینم با media player رفتم خیلی باحال بود مخصوصا دومی چون اهنگی گذاشته بودن که ادم هیجان زده میشد

fibi
ساعت17:29---26 بهمن 1391
درووووووووووووووووووووووود صبا جان من فقط اهنگشو تونستم ببینم فکر کنم مشکل از winamp م بود به هر حال موزیکش به اندازه کافی عالی بود راستی مطالبم داره جدیدتر میشه حتما به وبلاگم سر بزن

پرنسس
ساعت15:39---29 دی 1391
سلام صبا جون.خیلی مطالب جالبی داری.من خیلی فضا ر نجوم رو دوست دارم.
بازم بهم سر بزن. منتظر حضورت هستم.


علي
ساعت16:59---21 آذر 1391
سلام
وب خوبي داري خيلي حال كردم !
من خودم ي پا منجم ام !!!
البته جدا هستم اميد.ارم به شوخي نگيري !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 382
بازدید کل : 35199
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 170
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین

.


از خنده روده بر شوید

.



<*Title*>






















<*BlogTitle*>

<*YourName*>

<*ParsiBlog*>

<*NoteText*>
نوشته شده در <*NoteDate:3*>ساعت <*NoteTime:3*> توسط <*YourName*><*NoteHitLink*> نظرات ( <*NoteHit*> ) |


Design By : Pichak